Innkjøpsordrer
Jeg ønsker å bestille via innkjøpsordre. Hva er prosessen?
Hvis du er en lokal myndighet, skole, høyskole eller universitet, vil vi kunne godta en kjøpsordre fra deg. Vi følger en enkel prosess for å tillate at innkjøpsordrer kan økes raskt og gjøre det mulig for deg å motta bestillingene dine så snart som mulig. Se vår enkle trinnvise prosess nedenfor:
1. Opprett bestillingsskjemaet ditt
Skjemaet skal inneholde all informasjonen nedenfor og MÅ være på papir med overskrift:
- Innkjøpsordrenummer / referanse
- Nøyaktig navn på varen
- Antall vare
- Varekostnad
- Leveringskostnad
- Kontakt navn
- Kontakt nummer
- Fakturaadresse
- Leveringsadresse
- Epostadresse
- E-postadresse til regnskapsavdelingen
MERK - Vi krever alle detaljer for å behandle innkjøpsordre. Unnlatelse av å sende gjennom noen av detaljene ovenfor vil føre til at bestillingen din ikke blir behandlet.
2. Når du er ferdig, vennligst send bestillingsskjemaet ditt via en av metodene nedenfor;
- E-post - [email protected]
- Faks - 016191 880508
- Postadresse - Net World Sports, Bryn Lane, Wrexham Industrial Estate, Wrexham, LL13 9UT, United Kingdom
3. Ved mottak vil vi ta kontakt med deg for å bekrefte din bestilling og leveringsinformasjon
Ofte stilte spørsmål
Hva er bedriftsinformasjonen din?
Firmanummer- 06899671
MVA nr. 946544201
Er det annen informasjon jeg bør være oppmerksom på?
- Innkjøpsordrenummer / referanse
- Vår standard 30 dagers returrett gjelder for alle kjøp. Fraktgebyr vil fortsatt påløpe for returvarer
- Betaling kreves innen 30 dager etter levering
- Varekostnad
- Leveringskostnad
- Før du returnerer produktene, må du kontakte vårt kundeserviceteam